מוצרים שחובה לרכוש בלולולמון

Lulu lemon היא חנות הבנויה על חלומות פנאי. כן, הרבה פריטים עשויים להיות יקרים מדי ושאפתניים, אבל אם משהו נראה טוב ומופיע טוב, אנחנו לא יכולים להמליץ עליו. אין דבר יותר אייקוני מזוג חותלות Lululemon שחורות, ולדעתנו, כשאתה נראה טוב בחדר הכושר, אתה באמת תרגיש בטוח יותר באימון שלך.
ל- Lululemon יש המון אפשרויות והן לא זולות, אז אם אתה מבצע רכישה יקרה אתה רוצה לוודא שאתה קונה משהו איכותי שיגרום לאימון שלך להרגיש יותר נוח. חיפשנו באתר, קראנו את הביקורות וחיפשנו את המוצרים שבבעלותנו ואוהבים למצוא את הפריטים הטובים ביותר שתוכל לקנות מ- Lululemon. רבים מהפריטים הללו שרדו את שיעורי היוגה החמים שלנו, הריצות הארוכות, אימוני HIIT ועוד – ונראינו עזים ואופנתיים בזמן שעשינו אותם.
למרות שלא ניסינו את כל הדברים ברשימה בעצמנו, בהתבסס על מה שלבשנו אנו בטוחים שלולולמון מוציא בגדים באיכות גבוהה. אך חשוב לציין כי למותג יש גודל מוזר ולעיתים לא עקבי, ולעיתים משתנה בין סגנונות שונים של אותם פריטים, מה שיכול להפוך את הקניות ברשת לחוצה למדי. למרבה המזל, אם אתה מודאג ממשהו לא מתאים לגמרי, לולולמון יש מדיניות החזרה נהדרת, כמו גם הבטחת איכות שאומרת שאם משהו לא מתפקד נכון, אתה יכול להחזיר או להחליף אותו.
ללא התייחסות נוספת, הנה 20 הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לקנות ב- Lululemon.

1. חותלות ניסיות ואמיתיות
אם אתה הולך לקנות מכנסיים כלשהם ב- Lulu lemon, אתה צריך להתחיל עם Wunder Under . סגנון חותלות פופולרי זה חיוני לחלוטין למלתחת הפנאי של כל אחד. חגורת המותניים הגבוהה שומרת על הכל תחוב מבלי לחפור בעור שלך, והחומר עשוי להיות הדבר הנוח ביותר שתלבש אי פעם.
החלק הכי טוב ב- Wunder Unders הוא כמה סגנונות הם נכנסים. אני מעדיף את המראה של חותלות שחורות קלאסיות, אבל אתה יכול לבחור ממגוון אורכים, סגנונות וצבעים לחותלות שיתאימו למראה האימון שלך.

2. מזרן היוגה הטוב ביותר שאי פעם בחנו
כשמדובר בהתאמה לשיעור יוגה, לא רק שלולולמון יש את הבגדים כדי לגרום לך להיראות כמו יוגי רציני, אלא שיש להם גם את הכסף הטוב ביותר שיכול לקנות מחצלת יוגה . ברצינות, בדקנו את זה לעצמנו מול כל האפשרויות הפופולריות האחרות. אהבנו כמה זה נוח ושיש לו משטח להחליק לחלוטין, כלומר אתה עדיין יכול להחזיק את המטה כלפי מטה אפילו בשיעור היוגה החם והמזיע ביותר. זה גם נראה מדהים לחלוטין ומגיע בצבעים ודוגמאות מקסימים לכל יוגי שאפתן.

3. חותלות בעלות תחושה 'עירומה'
הדבר היחיד שעדיף מלשכב בחותלות כל היום הוא להסתובב בלי מכנסיים בנוחות הבית שלך. החותלות של Align מעניקות לך את המיטב משני העולמות על ידי הבטחה ל"תחושה עירומה "- והן מספקות. החותלות האלה ממש רכות-חמאה ולא תרצו להוריד אותן. הם אידיאליים באותה מידה ליוגה ולבאר כמו למרתון נטפליקס או לסידורי ריצה.

4. טנק שמשוויץ בפסל שלך
מיכל הפסלים פשוט נראה חזק ועוצמתי, וזה בדיוק מה שאתה רוצה במהלך אימון קשה. זה נוח ונושם, והחיתוך הרופף פירושו שהוא לא ישפשף בעור תוך שימוש במשקולות חופשיות או בביצוע שכיבות סמיכה. אחת מהעמיתים לעבודה שלנו כל כך אוהבת את החלק העליון הזה שיש לה את זה בחמישה צבעים שונים.

5. זוג מכנסי הריצה המושלמים
אלה מכנסי הריצה שלי. באורך של ארבעה סנטימטרים, הם ארוכים מספיק כדי לא לתת לך חתול אבל עדיין מרגישים רופפים בזמן ריצה. יש גם כיס בגודל הגון לאחסון מפתחות, דלק לטווח ארוך וכרטיסי אשראי. מכנסיים קצרים אלה נראים נהדר בשחור, אך לולולמון תמיד מוסיף צבעים ודוגמאות חדשות, כך שתוכל לעדכן את מראה הכושר שלך עם עונות השנה.

6. רייסבק שלא מריח
הטנק הפשוט הזה נוצר תוך התחשבות בהזעה כבדה. הוא משתמש בטכנולוגיית סילברסנט כדי למנוע צמיחה של חיידקים הגורמים לריח גם לאחר האימון, מה שהופך אותו לאידיאלי לפעילויות מזיעות נוספות כמו ריצה או סיבוב. לא אשקר, לבשתי את החלק העליון הזה כשהייתי חסר כביסה והוא לא הסריח במהלך האימון השני שלי.

7. מכנסיים סופר אווריריים
לקבלת תחושה קלה יותר במהלך ריצות ארוכות, בחר ב- Speed Up Short. באורך 2.5 אינץ ', זה נותן לך כיסוי מבלי להרגיש מכביד על ידי מכנסיים קצרים כבדים. למרות גודלם הזעיר, מכנסיים קצרים אלה באים עם המון אחסון עם שני כיסים ג'ל קדמיים ואת כיס רוכסן מאובטח בחלק האחורי של חגור.

8. מכנסיים קצרים נמתחים עם מקום לנשימה
עם חגורה נמתחת וכיס קדמי לאחסון, מכנסיים קצרים ומרווחים אלה נעשו לכל דבר, החל בריצה לאימון HIIT ועד שיעורי טניס. מה שאני הכי אוהבת במכנסיים קצרים אלה הוא שהם מאפשרים לך לנוע בלי להיות משוחרר מדי, כך שלא תצטרך למשוך את המכנסיים קצרים אחרי כל בורפי. בנוסף, הם מגיעים בכל כך הרבה צבעים ודוגמאות מהנות.

9. חזיית ספורט ששומרת על הכל במקום
חברים ואוהבי לולו למון אמרו לי שהחזייה הזו נהדרת עבור חובבי ציצים גדולים יותר ואומרים שהיא שומרת על הכל ולא משנה הפעילות. הרצועות העבות והרכות לא יגרמו לשחיפה בריצות ארוכות יותר וימנעו מ"הילדות "לנשור במהלך כלב כלפי מטה ולקפוץ בכריעה.

10. טייצים של לולו למון לטווח הארוך

החלק הגרוע ביותר בריצה בטייץ של לולו למון הוא כאשר הם מחליקים מטה כשאתה זז ואתה מוצא את עצמך כל הזמן מושך אותם בחזרה. לאלה אלו יש התאמה הדוקה, כלומר הם לא יתגנבו לאט לאט במותניים במהלך ריצה. אפילו יותר טוב: הם עשויים מחומר מנדף זיעה ויש להם כיס בגודל הגון שיכול להכיל את הטלפון שלך או אביזרים אחרים.

11. סרטי ראש האימון האהובים עלינו
עובדה מהנה: לפני שהייתי יכול להרשות לעצמי בגדי לולולמון בפועל בתיכון, הייתי נכנס לחנות ורוכש בלעדית את סרטי הראש שלהם $ 12 רק לשם התווית. זה נראה לי טיפשי עכשיו, אבל סרטי הראש האלה מעולים. הם באים בדפוסים מדהימים, למעשה נשארים על הראש ושומרים על שערות מנופות מהפרצוף שלך אפילו במהלך האימונים הקשים ביותר.

12. חולצה מנדפת זיעה פשוטה
ממשחק איסוף כדורסל ועד ריצה מהירה, חולצת הטריקו הפשוטה הזו עוצבה לכל פעילות. הוא נושם, מיוצר בטכנולוגיית סילברסנט  lulu lemon למניעת בגדים מסריחים, ומגיע בטונות של צבעים בסיסיים שתתאים לכל מה שלבשת.

13. חותלות קצוצות שנבנו במהירות
לחותלות הריצה הללו יש הרבה אחסון, מה שהופך אותן נהדרות לריצות ארוכות יותר ולאימוני מרתון. יש כיס צדדי לטלפון שלך, כיס קדמי ללעיסות אנרגיה וכיס מותניים אחורי למפתחות ולכרטיסים. אז לא רק שתקבל התאמה צמודה, אלא גם לא תצטרך לדאוג לחגור ציוד נוסף כדי לשאת את הכל איתך.

14. קיצור חסר תוחם לכל פעילות
מכנסיים קצרים אלה מעולים עבור בחורים המחפשים זוג מכנסיים קצרים רב תכליתי המתאים לאימונים שונים. לא רק להם יש תחושה רופפת וחסרת משקל שהופכת אותם לנוחים לפעילויות כמו ריצה ויוגה, אלא שהם גם עמידים מספיק לתרגילים מאומצים יותר כמו סקוואט וריאות.

15. חולצה ארוכת שרוולים שעדיין תשמור עליכם קרירות
אם חיפשתם את החולצה המושלמת ללבוש באותם ריצות בוקר מוקדמות, אל תחפשו יותר. החולצה הארוכה הזו תחמם אותך בזמן שאנחנו עוברים לקיץ, אבל יש לה גם תכונות מנדפות לחות, נגד מסריח כדי לשמור על קור רוח והריח רענן כשאת מזיעה. בד הרשת הנושם גם מבטיח אוורור תקין וגילוח מינימלי.

16. טנק עם נשימה אולטרה
טנקי מתכת הטכנולוגיה של לולולמון הם החבר הכי טוב של האדם בכל מה שקשור לריצה. גרסת הגל היא קלת משקל, רכה ומתייבשת במהירות, lulu lemon  כך שאינך צריך לדאוג להיאחזות או להצטבר באמצע סד הזיעה שלך. הוא כולל גם חורים הממוקמים אסטרטגית לאורך החזה והגב, כך שהאזורים הללו יקבלו זרימת אוויר מקסימאלית. תאמין לנו, זה הדבר הבא הכי טוב לרוץ בלי חולצה.

17. מכנסיים קצרים מרופדים לשמירה על בטיחות הסחורה
התחושה שבגדי האימון שלך רוכבים יכולה להרוס בקלות את הפגישה בחדר הכושר. מכנסי הגברים הנוחים האלה יעברו איתך והם כוללים תוחם lulu lemon לשמירה על הכל במקום, מה שמבטל את הצורך ללבוש גם מכנסי דחיסה או תחתונים. יש להם אפילו כיסים קדמיים ואחוריים שימושיים שמאוד קלים לסחוב את הטלפון, המפתחות או כל פריט אחר שאתה צריך ומכל מכונת אימונים.

18. מעיל אופנתי שיגן עליך מפני גשם קל
כשאתה יוצא לריצה גופנית או לאימון, אתה תרצה מעיל שממשיך להתייבש אך לא יחמם אותך יתר על המידה. המעיל לרסק מטרה עושה בדיוק את זה בבד קל ונושם אך עדיין דוחה מים. יש לו מכסה מנוע נשלף, הרבה כיסים לאחסון ואוורור אחורי לזרימת אוויר.

19. חזיית ספורט צבעונית בעלת השפעה בינונית
חזיית ספורט זו הגיעה לראשונה לרדאר שלי כאשר בלוגר כושר המליץ עליה כחזיית ספורט נהדרת לבעלי "טא-טאס" גדולים. יש לו פירוט לולאי מדהים מאחור ואין לו כפיים כמו של חזיית הספורט Enlite . בנוסף, עדיין יש את התמיכה הדרושה לך כדי לשמור על הכל במקום באמצעות שיעור מעגלים אנרגטי או זרימת יוגה מתפתלת.

20. מעיל הצמר הנעים הזה לבקרים מהירים
גם אם אתה נוטה להזיע במהלך ריצת הבוקר שלך, נחמד שיהיה לך גיזה חמה בבקרים חורפיים קרירים המטבילים בבני הנוער ומטה. לצמר הזה מ- Lululemon יש כמעט 1,400 ביקורות, מגיע עם חורי אגודל, וקבל את זה – רוכסן המשמש כקשירת שיער חירום.

 

תפריט נגישות