טייץ של לולולמון

ניסיתי 9 זוגות טייצים מול הטייץ של לולולמון – הנה דעתי הכנה

ברוך הבא למהדורה האחרונה של סדרה חדשה בה אבדוק מגוון פריטים ממותגים שונים שאתה רוצה לדעת עליהם. אני אתן לך את הכנות שלי בכנות בחיפוש אחר הכי טוב בשבילך, קורא יקר. ביקורות WWW מקיפות כל דבר, החל ממגמות ועד מצרכים ועד פריטי שירות אופנה ועוד – בעצם, כל דבר וכל דבר שילדת אופנה תרצה לדעת עליו. הבא: חותלות.
מלבד היותם המכנסיים הנמתחים שאני לובש להתאמן, חותלות לא היו משהו שקיבלתי מחשבה רבה עליו עד שהעולם היה אובססיבי עליהן בסביבות 2015. לפתע, אוסף החותלות שלי, שנמתח מעט, לא הרגיש. נאות. ומאחר מגמת צועד הגיע לשיא, בין היתר הודות צועד מוטרפים זה בנות כמו קנדל ג'נר ו גיגי חדידהחלטתי שהגיע הזמן להעמיד כמה מהמותגים המובילים במבחן בתקווה למצוא את הקרם דה לה קרם. המסע שלי נתן לי ידע חדש לגבי מה שעושה זוג חותלות מוצלח וזה גם הוביל אותי לזוג זוגות שבודקים את כל התיבות. (אם כי, אתה באמת לא יכול לטעות בשום זוג במנה זו, תלוי מה שאתה מחפש.)

 

LULULEMON

התאמה:  נכון לגודל, אבל הבד מאוד נמתח, אז שקול לשנות גודל אם אתה נמצא בין המידות.

בד: לואון

נוחות:  בד הלואון הוא רך וחסר משקל במיוחד. זה נמתח בלי להתמתח.

עלייה:  גבוהה; אורך:  28 אינץ '

פסק הדין: 5 / 5

לולולמון תמיד היה המותג שלי, אבל זו הייתה החוויה הראשונה שלי עם אחת מאפשרויות הלואון שזכו להערכה רבה.  אלה היו נוחים להפליא, רזים ונושמים, ונהניתי מכל רגע בשיעור הספורט שבו לבשתי אותם. הם יהיו נהדרים למשהו כמו יוגה או אפילו סתם לנוח או לבצע סידורים,וכמובן לאימונים נמרצים יותר.

 

OUTDOOR VOICES מול טייץ של לולו למון

התאמה: אלה פועלים מעט קטנים, אבל לא הייתי צריך לגדול.

בד: 86% פוליאסטר, 14% סטרץ '

נוחות: הבד יציב אך גמיש וחסר משקל, כך שלא הרגשתי מכווץ.

עלייה: אמצע; אורך: 3/4 (תפר בגודל 23.5 אינץ ')

פסק הדין: 4.5 / 5

סוף סוף קיבלתי את ההזדמנות לבדוק את חותלות החימום של קולות בחוץ ואת חותלות החימום של 3/4. אפשרות 3/4 הוכיחה אותי יותר טוב, כיוון שאני 5'4 ". בסופו של דבר היו אלה אחד הזוגות המחמיאים ביותר שניסיתי. הם כוללים בד דחיסת מרקם חיצוני של קולות חיצוניים, שגרם למראה הרזיה מאוד. המחצית התחתונה שלי הרגישה לפעמים דחוסה מדי , אבל לא אכפת לי. הם יהיו מושלמים כמעט לכל סוג של אימון או סתם ליציאה. הם בהחלט חמודים מספיק בשביל זה אבל לא איכותי כמו הטייץ של לולולמון.

 

SPANX מול טייץ לולו למון

התאמה הם Spanx, אז זה נורמלי שהם מרגישים קצת צמודים.

בד: 60% ניילון, 40% אלסטאן

נוחות: הם בצד המוצק. הכנסת אותם דורשת קצת שריר.

עלייה: גבוהה

פסק הדין: 3.5 / 5

אם אתה מחפש זוג עם יכולות דמויות לבוש בהיי-טק, אל תחפש עוד. החותלות הפעילות של Spanx כוללות בד Slim-X המחליק ותומך מלמעלה למטה. יש מסגרת רחבה, שמוסיפה למראה המחמיא . עם זאת, הם לא לבעלי לב חלש, מכיוון שהם די איתנים. אהבתי שהם נראים נקיים ולא קלויים, למרות הגורמים דמויי הלבוש.

 

ULTRACOR – מול טייץ ובגדי ספורט של לולו למון

התאמה: נכון לגודל.

בד: 84% ניילון, 16% לייקרה

נוחות: משיי ונושם מאוד

עלייה:  גבוהה; אורך: 26.75 אינץ 'תפר

פסק הדין: 4/5

חותלות Ultracor מאוד מסוגננות וכוללות בדי דחיסה מיוחדים המפסלים  את הגוף כמו לבוש מבלי להתכווץ או לחנוק את הרגליים. הם כוללים חוטיני מובנה, המסייעים להשגת מראה חלק. נקודת המחיר היא בצד הגבוה של אלה, אבל הם מרגישים די יוקרתיים, כפי שטוען השם, ואהבתי את דפוס הכוכבים העדין. הלקח שלי? הם שווים את הקפיצה. אבל לא כמו לולו למון טייץ

 

SWEATY BETTY – בגדי ספורט של לולולמון

התאמה: קצת צמוד. הייתי שוקל לשנות גודל אם בין הגדלים.

בד: 62% פוליאמיד, 38% אלסטאן

נוחות: יותר ותומך יותר נוח, אבל לא בלתי נוח

עלייה: גבוהה; אורך: 7/8

פסק הדין:
3/5

היה לי קצת בעיה להדליק אותם, והם הרגישו קצת בצד העבה. עם זאת, הם היו מחמיאים מאוד הודות לבנייה התומכת אך נמתחת, לתפר שמשפר את הצד האחורי ולאורך הקצוץ מעט. הם גם עשו עבודה נהדרת בהרשמת זיעה. אלה חותלות מעולות בספין.

 

NEW BALANCE FOR J.CREW – מול לולו למון

התאמה: נכון לגודל.

בד: 88% ניילון, 12% אלסטאן

נוחות: אלה היו מאוד נוחים. בקושי הרגשתי אותם.

עלייה: גבוהה; אורך: תפר בגודל 23 אינץ '

פסק הדין: 4/5

אני שמח לומר שהחותלות של ניו באלאנס לא אכזבו. הם פשוט זוג יציב וחסר סלסולים. הבד היבש של NB סופג זיעה ועמיד בפני ריחות, בעוד שתפרי קווי המתאר הופכים אותם להחמיאים והטיפול המיקרוביאלי NB Fresh דוחה ריח ומעכב את צמיחת החיידקים לרעננות ממושכת. Win-win.

 

ROXY בגדי ספורט

התאמה: נכון לגודל.

בד: 87% ניילון, 13% אלסטאן

נוחות: הבד היה רך ונמתח, אך חגורת המותניים הרגישה מעט מגושמת. (הוא פותח לתרגול יוגה).

עלייה: אמצע

פסק הדין: 3/5

נקודת המחיר הנמוכה יחסית היא בהחלט יתרון, וכך גם פרט רשת הקירור. הייתי מעדיף שהבד יהיה דק יותר ותומך קצת יותר, אבל במחיר, אלה קשה לנצח. אני ממליץ עליהם ליוגה או לפילאטיס.

 

BEYOND YOGA טייץ

התאמה: נכון לגודל. (לא הייתי מסתדר עם אלה.)

בד: 87% פוליאסטר, 13% סטרץ '

נוחות: זה היה הזוג הכי נוח שניסיתי. הבד היה רך להפליא.

עלייה: אמצע; אורך: 25 "

פסק הדין: 5/5

אני לא יודע איך Beyond Yoga הצליח להפוך את אלה לכל כך נוחים ונמתחים אך דחוסים בו זמנית. הם התקבצו לי מעט בזוליים, אבל הם כל כך מחודדים שלא היה אכפת לי למראה זה. לבשתי את זה לשיעור בארה, אבל הם יהיו נהדרים לכל אימון אחר או סתם לרוץ סידורים.

 

ALO – מול הטייצים של lululemon

התאמה: גודל עד אם אתה בין מידות.

בד: סטרץ 'ניילון / בד ביצועים מבריק

נוחות: הופתעתי לטובה מכמה שהם נמתחים ורכים. חגורת המותניים הגבוהה הוסיפה לגורם הנוחות.

עלייה: גבוהה; אורך: 27.5 עד 28.5 אינץ '

פסק הדין: 5/5

אני מניח שכנופיית קנדל / ג'יג'י / בלה / היילי בסביבות שנת 2017 היא להודות על סקרנותי לגבי הזוגיות הזו. לפרט המוטו מראה דמוי עור, אבל אפילו לא מרגישים אותו. חוץ מזה שנראו די מוגבהים, אלה התרוממו ויצרו זיעה מרושעת. הם הרגישו כמעט חמודים מכדי ללבוש לשיעור ספין, אבל לפחות יכולתי ללבוש אותם בגאווה לבראנץ 'אחר כך. ניתן לצפות בקטלוג המלא.

תפריט נגישות